Sunday 20 January 2013

Daemonettes...


 Hello! This is an effect of the latest work made by my sister and myself. You can see the minature painted by her on the left side - and that was her first time! It was also the first time I used wash and glaze technique, oh... and of course, first post with no lizardmen figurines (except for Treeman).  I hope guys you like this minis. Next time I will paint with my girlfriend, so be prepared :)

Witam! Oto efekt wczorajszej pracy mojej siostry i mojej. Jej figurka to ta po lewej stronie - i to był jej pierwszy raz! To był także pierwszy raz kiedy użyłem washa i technike glaze, no i oczywiście pierwszy post nie lizardmeński :P (po za Drzewcem). Mam nadzieję, że się wam podoba. Następnym razem będę malował z moją dziewczyną, więc bądźcie przygotowani :) 



And some bad news - I failed my first egzam, and there are still few to come... well, I need to study a lot mooore...
So, next post will be about spiders :)

Złe wieści - zabrakło mi jednego punku aby zdać egzamin :( a jeszcze 5 przede mną. Poprawa w piątek, więc muszę poświęcić na naukę więcej czasu niż ostatnio.
Następny post w ramach nauki na poprawę będzie o pająkach :)


No comments:

Post a Comment